måndag 14 februari 2011

Kvinnan bakom Blondinbella

Visst är det svårt att komma på ett bra bloggnamn och en bra url?
Det ska inte vara för långt inte heller får det vara för kort för det tillåts inte, minst sex tecken.
Det värsta är ju klyschor, men så tänker jag att det kanske jag också har nu?
Sju minuter, vad är det? Jag vet inte, det var bara något som kom upp efter att alla mina andra femtioelva förslag var upptagna. Var inne på Bonjour tristesse ett tag, men Axel skrattade åt mig så jag skippade det. En blogg i mitt eget namn fungerar ju inte heller för antingen är det upptaget, såklart 
(Caroline någonting heter ju varannan svensk) eller så måste jag lägga till mitt mellannamn som på förra bloggen, men då blir det ju så långt. Jaja, dravel. Apropå bloggnamn, kom och tänka på någon gammal intervju/frågestund med Blondinbella som jag läste. Där frågan kom upp varför det blev just namnet Blondinbella. Hon förklarade att det var under Lunarstorm-tiden som hon kom på det och att hon först ville heta Bubbelbella, men det var upptaget. Visst var det så Hanna att det var DU som hette Bubbelbella på Lunar! Hoho, det här har jag inte kommit på förräns nu. Fattar du vilken indirekt påverkan du gjort på henne, orsaken bakom allt liksom!  


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar